Subject: Ed: Ettepanek täiendada KOKSi muutmise seaduseelnõu § 1. punkti 11) ja § 1. punkti 110) lõige 2 punkt 1
From: "Agu Laius" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "SM Info"
Date: Sun, 28 Jan 2024 12:44:23 +0200

Tere

Saadan eelnevale kirjale lisaks ka allkirjastatud dokumendi.

Head
Agu Laius

Saatja: Agu Laius <[email-masked]>
Saatmisaeg: pühapäev, 28. jaanuar 2024 12:39
Adressaat: [email-masked]; 'SM Info' <[email-masked]>
Teema: Ettepanek täiendada KOKSi muutmise seaduseelnõu § 1. punkti 11) ja
§ 1. punkti 110) lõige 2 punkt 1

Tere

Käesolevaga edastan sotsiaalministeeriumi strateegiliseks partneriks oleva
vanemaealiste huvikaitsevõrgustiku (23 organisatsiooni ja asutust)
ettepanekud kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse ja sellega seonduvate
seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta.
Meie ettepanekud tulenevad Vabariigi Valitsuse 23. veebruaril 2023 vastu
võetud Heaolu arengukavas 2023–2030 alaeesmärgi 3: vanemaealised
tegevussuundadest ja soovist juurutada vanusesõbraliku ühiskonna
põhimõtted Eestis.

Head
Agu Laius
MTÜ Kuldne Liiga huvikaitsejuht,
sotsiaalministeeriumi strateegiliseks partneriks oleva vanemaealsite
huvikaitsevõrgustiku eesistuja

________________________
Agu Laius
E-kiri: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel 5082997

www.liiga.ee